معرفی برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی "دعای باران"

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی چهارمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی رضوی "دعای باران" در گچساران نفرات برگزیده این جشنواره استانی را اعلام کرد.

امین گنجون، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی "دعای باران" رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: این جشنواره از سری برنامه های فرهنگی امام رضا (ع) است که روز گذشته در تالار فرهنگیان شهر گچساران آغاز شد.

گنجون افزود: این جشنواره با موضوع "دعای باران" و با حضور قریب به 40 نفر در گچساران برگزار شد.

وی بیان داشت: بخش هنرهای تجسمی این جشنواره در رشته های نقاشی با تکنیک های آبرنگ، رنگ روغن، پاسته، گواش، اکرلیک و مداد رنگ برگزار شد. 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی رضوی "دعای باران" در گچساران اظهار داشت: سه داور از کهگیلویه و بویراحمد نیز کار بررسی و ارزیابی آثار ارائه شده از سوی هنرمنان استان در این جشنواره را برعهده داشتند.

وی با بیان این که از تعداد قریب به 40 شرکت کننده هشت نفر برگزیده توسط هیئت داوران انتخاب و معرفی شدند، گفت: سمیه طاهری، پگاه میهن نورد، فرزانه هاشم پور و فرشته هاشم پور از شهرستان گچساران، اسد اسلامی از شهرستان کهگیلویه، حسین دیل و داریوش مهربانی از شهرستان بویراحمد و احسان احمدی از شهرستان دنا به عنوان برگزیدگان این جشنواره برگزیدگان این جشنواره هستند.

گنجون گفت: مراسم اختتامیه جشنواره های استان و همچنین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، ۱۲ شهریور ماه جاری در تالار فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (یاسوج) برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 398177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha