جشنواره های رضوی زمینه ساز تعامل کودکان با فرهنگ رضوی است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با اشاره به کسب رتبه دوم کشور در جشنواره یک حدیث ،یک تصویر رضوی در کانون پرورشی البرز بر فرصت موثر این دهه و تقویت فرهنگ رضوی در میان کودکان تاکید کرد.

ناصر رجبی معاون سیاسی – امنیتی استانداری البرز در گفتگو با خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص دهه کرامت و بسترسازی فرهنگ رضوی گفت: دهه کرامت و جشنواره رضوی جزء موثرترین برنامه های فرهنگی در سطح استان، همچنین کشور است که در این راستا نقش کانون فکری پرورشی کودک و نوجوانان با توجه به مخاطبان خود بیش از پیش دیده می شود.

 

به گفته رجبی، کسب مقام اول کشور در جشنواره نشریه نگاری رضوی در بخش نوجوان ،کسب عنوان های دوم و سوم جشنواره داستان کوتاه رضوی ،حضور موفق اعضا در جشنواره شعر خوانی رضوی، راه یابی مربی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز به بخش نهایی و قرار گرفتن وی در بین 12 نفر برتر کشور در جشنواره بین المللی قصه گویی اصفهان که با حضور 8 کشور جهان برگزار می شود ،کسب رتبه دوم کشور در جشنواره یک حدیث ،یک تصویر رضوی، ضمن تقدیر از تلاش های کانون استان البرز و اعضا برگزیده کانون از موفقیت های قابل تقدیر کانون فکری پرورشی است.

 

این مسئول تاکید کرد: عشق و علاقه فراوان مردم کشور به ائمه اطهار(ع)، لازمه برگزاری این جشنواره ها و ترویج فرهنگ رضوی در کشور است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز اظهار داشت: شخصیت و سیره امام رضا (ع) نمونه ای از روش کلی ائمه بزرگوار است که می تواند به عنوان یک الگوی کامل مورد توجه همه انسان ها قرار گیرد، همچنین دوران کودکی و نوجوانی به سبب ویژگی های خاص که مهمترین آن عمق حقیقت جویی روح آدمی است و بهترین زمان برای درک این معارف است دارای اهمیت است .

 

وی با تاکید به اهمیت تبیین معارف والای رضوی در میان کودکان و نوجوانان تصریح کرد: نوجوانان با معارف والای رضوی، به عمق و غنای باور های دینی و درک درست از مفاهیم انسان ساز می رسند و امکان انتخاب الگوهای کامل زندگی را با روش های جذاب و در قالب فعالیت های متنوع را بدست می آورند.

 

پایان پیام/

کد خبر 294508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha