هیات های مذهبی از بازوان فکری تبلیغات اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هیات های مذهبی یکی از بازوان فکری سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز(10مهر) در جلسه شورای هیات های مذهبی شهرستان اراک گفت: شورای هیات های مذهبی یکی از بازوان فکری سازمان تبلیغات اسلامی محسوب شده که روند فعالیت آن نباید کند شود.

 

وی با تأکید به اهمیت همفکری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با شورای هیات های مذهبی و بالعکس اظهارکرد: تعامل و همفکری مهم ترین عامل اساسی برای انجام صحیح فعالیت هاست که مقدمه آن شناخت اعضای همکار است.

 

حجت الاسلام قربانپور درادامه با اشاره به اهمیت فعالیت هیئات مذهبی تصریح کرد: هریک از اعضای شورای هیات های مذهبی می توانند پیشنهادات خود را در خصوص اولویت مورد نظر برای اجرایی شدن آن اعلام کنند.

 

احمد رضایی خواه، مسئول شورای هیات های مذهبی شهرستان اراک، گزارشی از موقعیت محتوایی و شکلی شورای هیات های مذهبی اراک ارائه کرد و گفت: انجام مراسم های سنتی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، انجام مراسم شال اندازان و سیاه پوشان ابی عبدالله (ع) از جمله برنامه های موفق هیئت های مذهبی شهرستان بوده است که امید است امسال نیز با کیفیت بهتر به انجام برسد.

 

گفتنی است، در این جلسه هر یک از اعضای شورای هیئات مذهبی طرح های خود را مطرح کردند و ابراز امیدواری کردند با همفکری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بتوانند در اجرای این طرح ها تلاش کنند.
 

 پایان پیام/

کد خبر 298571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha