مبارزه با بیسوادی، مأموریت ویژه کانون های مساجد است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، طرح شناسایی بیسوادان هر محله و منطقه و معرفی آنها به نهضت سوادآموزی را مأموریت ویژه این نهاد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام راوند در جلسه پیش از ظهر امروز(11 مهر) در دیدار با مسئول نهضت سواد آموزی شهرستان عنبر آباد به تفاهم نامه همکاری ستاد عالی کانون های مساجد و نهضت سوادآموزی، به منظور برطرف کردن بیسوادی در بین شهروندان و روستائیان اشاره کرد.

 

وی بیان داشت: در حال حاضر شناسایی بیسوادان یکی از مأموریت های ویژه کانون های مساجد است چرا که مسجد و کانون های فرهنگی هنری به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی، می توانند در این راه، تحول ساز باشند.

 

راوند سوادآموزی بیسوادان را سرآغاز یک تحول اساسی فرهنگی دانست و گفت: البته باید این طرح به درستی و تا ریشه کنی کامل بی سوادی اجرا شود.

 

علی چاره، رئیس نهضت سواد آموزی شهرستان عنبرآباد نیز با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در این خصوص اظهار داشت: ریشه کنی بیسوادی یک حضور همه جانبه می طلبد و تعامل و همکاری کانون های مساجد در این مسیر، باعث دلگرمی مجموعه نهضت سواد آموزی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 298976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha