پیشگیری از آسیب ها از مهمترین فعالیت های بهزیستی است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف و فعالیت های بهزیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، رضا ربیعی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، امروز(14 مهر) در همایش آماده سازی شغلی جامعه هدف بهزیستی این استان ضمن تاکید بر اهمیت امر پیشگیری گفت: پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی راهی برای توانمند سازی افراد است.


وی با اشاره به اینکه کمک به بهبود وضعیت اجتماعی جامعه و ایجاد برنامه های آموزش محور در عرصه زندگی افراد از رویکردهای مهم بهزیستی در سیاستگذاری های کلان است، ادامه داد: همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی راهی موثر در راستای ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی است.


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در ادامه به جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی نیازمند حمایت هر چه بیشتر افراد در بخش های مختلف هستند.

 

در ادامه این همایش محمد جهانگیری، معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی نیز گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال، بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با بهزیستی، آموزش و توانمند سازی جامعه هدف این سازمان را بر عهده دارد.


وی با اشاره به اینکه بیشتر رشته های ارایه شده در مراکز آموزش آزاد و دولتی و فنی و حرفه ای استان مرکزی بر اساس امکان سنجی نیاز بازار و اشتغال محوری تدوین می شود ادامه داد: کمیته بازار محور با عضویت دستگاه های مرتبط با امر اشتغال به محوریت اداره کل فنی و حرفه ای استان به منظور ارایه خدمات در عرصه اشتغال نیز  تشکیل شده است.
پایان پیام/
 

کد خبر 299926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha