نمایشگاه حجاب و عفاف در مدارس لرستان برپا می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در سطح مدارس این استان خبرداد.

 حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این طرح به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان و با همکاری آموزش و پرورش استان و نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این طرح از29 مهر ماه آغاز می شود، افزود: مرحله نخست این طرح به مدت یک هفته در سطح دبیرستان های دخترانه شهرستان خرم آباد برگزار می شود.


حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ والای حجاب وعفاف و نهادینه کردن مفاهیم ارزشمند حجاب در بین دانش آموزان از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه هاست.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه ها با حضور روحانیون مبلغ برپا می شوند، عنوان کرد: روحانیون مبلغ با حضور در این نمایشگاه و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به شبهات دانش آموزان پاسخ خواهند داد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان اذعان داشت: در این نمایشگاه عکس، پوستر، کتاب و کارت هایی در خصوص حجاب و عفاف در معرض نمایش گذاشته می شود.


حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: همچنین در روز 29 مهر ماه جاری قبل از برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جلسه ای در خصوص حجاب و عفاف با حضور مدیران دبیرستان های دخترانه شهرستان خرم آباد و معاونان پرورشی این دبیرستان ها برگزار می شود.


وی افزود: مراحل بعدی این نمایشگاه ها در طول سال در سطح مدارس استان برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 303777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha