نقشه راه کشور برای رسیدن به اهداف متعالی تدوین شود

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت تدوین الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت از همه اندیشمندان و متفکران کشور خواست برای تدوین این الگو از همه ظرفیت‌های اسلامی و ملی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب‌رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین هم‌اندیشی اندیشه‌های راهبردی تدوین الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت و ضرورت تدوین این الگو به خبرنگار شبستان گفت: در سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با برنامه‌ پنجم توسعه بر الگوی اسلامی- ایرانی تأکید بسیاری شده بود.

وی اظهار کرد: همایش اخیر افق‌های مورد نظر برای این ایده و نگاه مقام معظم رهبری را در تدوین کرد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد تصریح کرد: امیدواریم که مجموعه اندیشمندان و متفکران برای تدوین الگوی توسعه اسلامی- ایرانی پیشرفت از همه ظرفیت‌های اسلامی و ملی استفاده کنند و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، آموزه‌های دینی و قرآنی و توانایی‌ها، سرمایه‌ها و ظرفیت‌های ملی بتوانند نقشه راه کشور را برای رسیدن به هدف‌های متعالی ترسیم کنند.

نایب‌رییس اول مجلس با بیان اینکه این الگو باید برآمده از آموزه‌های دینی و توانایی‌ها و ظرفیت‌های ملی تدوین شود، بیان کرد: دانشمندان، اندیشمندان و فضلای ما باید با توانایی و استعداد خود این الگو را همان‌گونه که مورد نظر رهبری و مورد نیاز کشور است باید تدوین کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 3038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha