آغاز فعالیت 1600 انجمن اولیاء و مربیان در سطح مدارس استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان یزد از تشکیل یک هزار و 600 انجمن اولیاء و مربیان در سطح مدارس استان یزد خبر داد.

محمد مهدی محقق، رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد ضمن گرامیداشت هفته پیوند در مدارس از 24 الی 30مهرماه از تشکیل یک هزار و 600 انجمن اولیای و مربیان در سطح مدارس استان یزد خبر داد.


محقق با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته پیوند در مدارس سطح استان افزود: به همین مناسبت مراسمی صبح روز دوشنبه 29 مهرماه در دبستان دخترانه سیدالشهدا واحد چمران برگزار می شود.


وی با اشاره به اهمیت و ضرورت نقش انجمن اولیاء و مربیان در سطح مدارس اظهار داشت: انجمن اولیاء و مربیان، یکی از ارکان مدرسه است که با مشارکت و همراهی اولیاء مدرسه، زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان را فراهم می کند.


رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان یزد همکاری و همراهی اولیاء با مدارس را ستود و افزود: آموزش و پرورش استان به برکت همراهی، همگامی و پیگیری اولیاء توانسته است در امور آموزش و پرورش دانش آموزان دارالعباده و دارالعلم سرآمد باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 303965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha