خانواده شهدا به ایران آبرو بخشیده اند

خبرگزاری شبستان: جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدا کارمند ادارات کل مازندران گفت:خانواده شهدا به ایران اسلامی آبرو داده و چشم و چراغ این مملکت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز (4آبان) در یادواره شهدا کارمند ادارات کل مازندران که در مجتمع پیامبر اعظم(ص) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار شهید استان اظهار کرد: شهید نوری شهید شاخص قشر کارمند در مقابله با منافقین، معاندین و ضد انقلاب همچنین در جبهه های حق علیه باطل فعالیت چشمگیر و رشادت های فراوانی داشته است.


فضلی با بیان اینکه این شهید مازندرانی در تهران خدمت می کردند، ادامه داد: از جبهه های سوسنگرد تا زمان شهادت با وی آشنایی داشتم.


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور افزود: به دلیل نبوغ شهید نوری، وی مسئولیت های بسیار مهمی را بر عهده گرفته و در عملیات کربلای 5 در لشگر محمد رسول ا...(ص) به عنوان جانشین لشگر برگزیده شدند.


فضلی تصریح کرد: شهید علیرضا نوری مورد علاقه امام(ره) و رهبری بودند و علیرغم چندین بار مجروحیت و قطع دست،در جبهه های حق علیه باطل جانانه با دشمن به مقابله پرداختند.


وی با اشاره به این مطلب که شهیدان گرانقدر رفتند تا امروز ما با امنیت و آرامش با برگزاری چنین یادواره هایی یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم،یادآور شد: انتظار شهدا از ما این است که راه را گم نکنیم.


سید عبدا... موسوی، رئیس ستاد یادواره و مسئول سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلای مازندران نیز در این مراسم عنوان کرد: خانواده شهدا به ایران اسلامی آبرو داده و چشم و چراغ این مملکت هستند.


وی ادامه داد: از هفته دفاع مقدس تاکنون 8 یادواره شهدا در سطح حوزه های مقاومت و 8 یادواره در سطح پایگاه های مقاومت استانی و شهرستانی برگزار شد.


موسوی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری یادواره شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت بیش از بیش در ادارات کل ما حاکم شود.


وی همچنین برگزاری یادواره های شهدا را تجدید میثاق با شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری برشمرد.


گفتنی است؛ در این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، تمبر یادبود شهدای کارمند و سند هویتی سردار شهید علیرضا نوری رونمایی و پرده برداری شد و حاج صادق آهنگران مداح این یادواره بوده است.


پایان پیام/

کد خبر 306149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha