دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با خانواده خبرنگار شهید تبریزی

خبرگزاری شبستان:امروز13آذر ماه در راستای برگزاری اجلاسیه سرداران و ده هزار و400 شهید مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه مسئولان استانی باخانواده خبرنگارشهید سیف اله تبریزی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در آستانه برگزاری اجلاسیه سرداران و ده هزار و 400 شهید مازندران در دی ماه جاری در دیدار با خانواده شهید خبرنگار سیف اله تبریزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: شهادت کیمیایی است که انسان را از هزاران مشکل و درد و رنج بی‏درمان روحی، معنوی و اخلاقی نجات می‏دهد.


وی با بیان اینکه امامان معصوم همواره به استقبال شهادت می رفتند چون رستگاری را در شهادت در راه خدا می دیدند، تصریح کرد: شهادت‌طلبی میراث حسین بن علی(ع) است که طی هزار و چهار صد سال به دست علما، وعاظ و مرثیه‌خوان‌ها در دل شیعیان علی (ع) و سیّدالشهداء(ع) زنده نگه‌داشته شده است.


حجت الاسلام ابراهیمی وجود چنین فرزندان برومندی را موجب مباهات و سر افرازی ایران اسلامی دانست و گفت: شهدا همواره بهترین الگو در تمامی عرصه های علمی و اجتماعی و دفاع از میهن هستند.


وی با بیان اینکه برای گرامیداشت نام و یاد شهدا نباید از هیچ اقدامی فرو گذار کنیم، یادآور شد: در آینده ای نزدیک دی ماه جاری اجلاسیه سرداران و ده هزار و 400 شهید مازندران برگزار خواهد شد که اثری ماندگار در تاریخ ولایتمداری این استان خواهد داشت.


حجت الاسلام ابراهیمی در خاتمه از برگزاری یادواره 138 شهید هنرمند و تبلیغات دفاع مقدس مازندران در 30آذرماه در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری خبر داد.


این گزارش می افزاید: سیف اله تبریزی در سال 1341در شهرستان کوهی خیل مازندران دیده به جهان گشود.


این شهید بزرگوار تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و بعد از آن با تشویق یکی از معلمان خود با حرفه خبرنگاری آشنا شد و فعالیت با صدا و سیما را پی گرفت و چندین به عنوان خبرنگار عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام در سال 1364 در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل گشت.


پایان پیام/

 

 

 


 

کد خبر 319987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بسيجي IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    يادواره 20 آذر برگزار مي شود