تکریم خانواده شهدا ضرورت است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکریم و تعظیم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که نماد صبر، پایداری، مقاومت و آزادگی هستند وظیفه ای غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین یادواره 14 شهید دانش آموز و فرهنگی چمستان گفت:امروز بسیجی بودن برای مسئولین هدف گذاری شایسته جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بسیجی در هر شرایطی تبلور ارزش های انسانی است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا، بیان داشت: امروز پدران و مادران شهدا هرگز حاضر نیستند دست از ولایت بردارند.


فیاضی ادامه داد:دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران که نماد صبر، پایداری، مقاومت و آزادگی هستند به انسان نیروی مضاعف برای کار و خدمت به مردم می بخشد.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یادواره شهدا تذکر به آنهایی است که مانده اند، تاکید کرد: بدانید که برادران و دوستان ما برای چه هدفی رفتند و ما هم باید بر آن هدف ایستادگی نماییم.

 

وی افزود: بستن آب به روی امام حسین(ع) و یاران حضرت که در کربلا انجام شد برای همیشه تاریخ دردآور و دردناک است و بشریت در همه ادوار سوگوار خواهد ماند.

 

فیاضی تصریح کرد: دشمنان اسلام در هیچ زمانه ای بیکار ننشسته اند، اسلام یک روز خون می خواهد و روز دیگر استقامت؛ دیروز جوانان ما در برابر اردوگاه دشمن خون داده اند و امروز در مقابل تحریم های ابرقدرت ها صبر و استقامت می کنیم.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای روزهای اخیر، افزود: ما به دنیا می گوییم اهل منطق و گفتگو هستیم اما تن به ذلت نمی دهیم، چون ملت ما تابع سالار شهیدان است، تن به ذلت نداد و با یزید زمان جنگید و مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح داد.

 

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، فیاضی بیان داشت: امام زمان خودتان را بشناسید، پیشوای امروز را بشناسید و از او تبعیت کنید. همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و راه شهدا امروز تبعیت رهبری و ولایت فقیه زمان است که اگر الان کمک نکنیم فردا پشیمان می شویم.

 

گفتنی است؛ یازدهمین یادواره 14 شهید دانش آموز و فرهنگی چمستان با حضور خانواده معظم شهدا، دانش آموزان، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی و منطقه ای برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 319357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha