61پروژه عمرانی همزمان با هفته بسیج در خلخال افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار خلخال گفت:همزمان با هفته بسیج بیش از 61پروژه عمرانی در سه بخش مرکزی شهرستان خلخال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل هوشنگ محمدی فرماندار شهرستان خلخال صبح امروز(6آبان) در جلسه ستاد بزرگداشت ایام هفته بسیج این شهر ستان اظهار داشت:مقاوم سازی 260 واحد مسکونی روستایی، دو سالن ورزشی در شهرهای هشجین و کلور، گازرسانی به 10 روستا، آسفالت فاز اول راه خلخال به سرچم، سد معیشتی روستای درو از جمله مهمترین این پروژه ها است.


وی با بیان این مطلب که این پروژه ها در سه بخش خورش رستم، مرکزی و شاهرود افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید، افزود: افتتاح سه واحد تولیدی و اقتصادی،50  واحد مسکونی مهر، آسفالت 20 خیابان و کوچه، بهسازی و سنگ فرش منطقه نورعلی چایی در شهر خلخال از دیگر پروژه های افتتاحی این شهرستان است.


محمدی ادامه داد: گازرسانی به روستای شیخ جانلو در بخش مرکزی و برق رسانی به روستای دوست لو در بخش خورش رستم خلخال، پنج طرح هادی روستایی ، پروژه نوسازی و مقاوم سازی مدارس ، 11 واحد مسکونی محرومان در روستای دور افتاده گندم آباد نیز جزء پروژهایی است که همزمان با هفته بسیج افتتاح خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری خلخال، در ادامه این جلسه سرهنگ مصطفی کریمی فرمانده بسیج سپاه ناحیه خلخال نیز به تشریح برنامه های سپاه این شهرستان پرداخت و گفت: در کنار همه برنامه های مختلف و متنوعی که در راستای بزرگداشت هفته بسیج اجرا خواهیم کرد پنج طرح و پروژه عمرانی بسیج از جمله سالن های ورزشی صالحین شهر کلور و9 دی هشجین را نیز افتتاح خواهیم کرد.


پایان پیام/

کد خبر 306728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha