اجرای 800 ویژه برنامه به مناسبت 13 آبان در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجرای 800 ویژه برنامه به مناسبت 13 آبان در این استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان در استان مرکزی گفت: به منظور برنامه ریزی گرامیداشت هرچه با شکوهتر روز ملی مبارزه با استکبار جهانی 7 کمیته، ارتباطات و اطلاع رسانی، فرهنگی هنری، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روحانیون، مردمی و اجرای مراسم و 12 ستاد شهرستانی در سطح استان تشکیل شده است.


وی افزود: همزمان با یوم الله سیزدهم آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) 800 ویژه برنامه مختلف فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی و ورزشی در سطح استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه زنگ مبارزه با استکبار جهانی در روز سیزدهم آبان به طور همزمان در کلیه مدارس استان نواخته خواهد شد افزود: برنامه های حوزه دانش آموزی شامل برگزاری مسابقات قرآن و عترت، نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، مسابقات مقاله نویسی و روزنامه دیواری، تجلیل از دانش آموزان برتر، برگزاری 15 یادواره شهدای دانش‌آموزی و نشست حلقه‌های معرفتی است.

 

وی با اشاره به برگزاری تجمعات و راهپیمایی یوم ا... سیزدهم آبان در 80 نقطه شهری و روستایی استان افزود: مراسم ویژه گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و روز دانش آموز با حضور 5 هزار تن از دانش آموزان نواحی یک و دو آموزش و پرورش اراک، یک هزار تن از دانشجویان و اساتید دانشگاهی، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم از ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه آتی در محل مصلای اراک برگزار می شود.

 

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به اجرای یکصد برنامه در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اشاره و اظهار کرد: برنامه های پیش بینی شده در زمینه های همایش و جشنواره های فرهنگی سیاسی، برگزاری جلسات گفتمان و کرسی های آزاد اندیشی، گشایش نمایشگاه های عکس و کاریکاتور با موضوع استکبار ستیزی، چاپ نشریات و بروشور است.

 

این مقام مسوول همچنین از اجرای 150 برنامه فرهنگی ورزشی در حوزه ورزش و جوانان همزمان با سیزدهم آبان خبر داد و گفت: برپایی مسابقات مختلف ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، کوهنوردی، کشتی، تکواندو و برگزاری جشنواره های پیاده روی از جمله این برنامه هاست.
 

پایان پیام/

کد خبر 308451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha