ملت ایران با درس آموزی از مکتب عاشورایی، استکبار را نمی پذیرد

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت بیرجند باتاکید بر اینکه ملت ایران با درس آموزی از مکتب عاشورا، استکبار را نمی پذیرد، گفت:آشنایان با فرهنگ اسلامی جزمقابله با استکبار را برای رسیدن به جامعه توحیدی انتخاب نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهرستان بیرجند، اظهار داشت: در این روز سه حادثه بزرگ روی داده است.


وی تبعید حضرت امام خمینی(ره) را از مهمترین وقایع این روز بزرگ برشمرد و افزود: این واقعه در سال 43 به دنبال قانون ننگین کاپیتولاسیون به معنای اینکه آمریکا اجازه هر جناتی را در کشور ایران دارد به وقوع پیوست.


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جریان قتل عام دانش آموزان در سال 57 توسط رژیم آمریکایی از دیگر وقایع این روز مهم است، اذعان کرد: این اتفاق زمینه مقابله با استکبار را در این روز مهم رقم زد.


حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: جریان سوم این روز مهم حرکت شجاعانه تسخیر جاسوسی در سال 58 که در مقابل ناهنجاری های آمریکا رخ داد.


وی با بیان اینکه آمریکایی ها از گذشته مورد اعتماد نبودند و هم اکنون نیز مورد اعتماد نیستند، اذعان کرد: این هشدار پیوسته در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری به مسئولان نظام داده شده و می شود.


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه آمریکایی ها در طول سال های پس از انقلاب نمی توانند اقتدار این نظام الهی را ببینند، تصریح کرد: مسئله هسته ای یک بهانه است چراکه آمریکایی ها نمی توانند یک کشور مقتدر بر اساس اسلام ناب محمدی را تحمل کنند.


حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه بر اساس آموزه های مکتب بزرگ عاشورا استکبار تحمل نشدنی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در هر کشوری دخالت کنند منافع خود را اساس قرار می دهند.


حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه ملت ایران با درس گرفتن از مکتب عاشورایی استکبار را نمی پذیرند، خاطرنشان کرد: آنان که با فرهنگ اصیل ناب اسلامی آشنا هستند جز مقابله با استکبار را برای رسیدن به جامعه توحیدی انتخاب نمی کنند.


پایان پیام/

کد خبر 309598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha