نسل جوان امروز نسلی انقلابی تر از گذشته است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: نسل جوان امروز ایران اسلامی نسلی انقلابی تر و ولایت‌مدارتر از گذشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی (13 آبان) در مراسم نواخته شدن زنگ نفی سلطه که در مدرسه حاج کاظمی شهر اراک به صدا در آمد گفت: نسل جوان ایرانی اسلامی با تاسی از جوانان دوران انقلاب در خط ولایت فقیه حرکت کرده و انقلابی تر از گذشته از آرمان های انقلاب و رهبری دفاع می کنند.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در به انحراف کشاندن نسل جوان ایران اسلامی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای خدشه دار کردن انقلاب و به انحراف کشاندن نسل جوان فروگذار نمی کنند که در این راستا جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید هوشیار و آگاه باشند.


در ادامه این مراسم ابوالفضل هاشمی، رییس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک ضمن گرامیداشت 13 آبان گفت: دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی در آن روزها با حرکت در خط ولایت فقیه نشان دادند که به اسلام و انقلاب خود پایبند هستند.


وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم افزود: دانش آموزان ایران اسلامی باید با تاسی از فرهنگ عاشورا ادامه دهنده راه امام و شهدا باشند چرا که انقلاب ما برگرفته از قیام عاشوراست.


گفتنی است، در این مراسم دانش آموزان با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند و بار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب و ایران اسلامی نشان دادند.


پایان پیام/

کد خبر 309627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha