وزیر کشور امروز به همدان سفر می کند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان گفت: آیین تودیع و معارفه استاندار همدان عصر امروز(15 آبان) با حضور وزیر کشور انجام می شود.

مسلم مخفی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان به خبرنگار شبستان گفت: وزیر کشور در سفر یک روزه خود به همدان در فرودگاه این شهر مورد استقبال مدیران استانی قرار گرفته و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام می کند.

  

وی اضافه کرد: وزیر کشور سپس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرده و در سالن شهدای استانداری همدان برای برگزاری آیین تودیع و معارفه استاندار همدان حاضر می شود.

 

مخفی بیان کرد: این آیین با حضور مدیران و اعضای شورای اداری استان، جمعی از معتمدین و روحانیون، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نمایندگان اقشار و گروه های مختلف مردمی در همدان برگزار می شود.

  

وی یادآور شد: در این آیین از زحمات آقای علی محمد آزاد استاندار سابق همدان تقدیر و آقای محمد ناصر نیکبخت به عنوان استاندار جدید همدان معرفی می شود.

  

گفتنی است، در سالیان اخیر استان همدان 12 استاندار را تجربه کرده است که بعضی از آنها در مدت حضور خود در همدان عملکرد قابل قبولی داشته و برای همیشه در خاطر مردم همدان جاودان هستند و بعضی از آنها نیز حاشیه‌ساز بوده و خاطره خوبی از آنها در اذهان مردم نیست و انتظار می‌رود استاندار جدید همدان در دولت یازدهم بتواند با عملکرد خوب خود، جواب اعتماد دولت تدبیر و امید را بدهد و منشأ خدمت‌رسانی به مردم استان همدان باشد.

  
شناخت مردم همدان از مهندس نیکبخت در حد بالایی است و اکثراً وی را چهره‌ای اقتصادی و فعال در این عرصه می‌دانند و از طرفی وی را دارای روحیه و منش اعتدالی و میانه می‌دانند و البته رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت و در معرفی وی به عنوان استاندار، موضوع به کارگیری نیروهای معتدل را گوشزد کرد که این باید در اولویت برنامه‌های استاندار جدید برای رسیدن به توسعه پایدار استان قرار گیرد.

 

به هر حال امروز استاندار همدان در دولت یازدهم معارفه می‌شود تا شاهد عرصه‌ای جدید در خدمت‌رسانی به مردم باشیم و به هر حال مردم از استاندار جدید انتظار دارند حل مشکلات اقتصادی استان را در اولویت قرار دهد و با تعامل با نمایندگان مجلس و مدیران کشوری در جهت حل مشکلات و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم گام بردارد.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 310405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha