نیت خدمت به مردم باید با یکدلی و وحدت کلمه عملی شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید همدان گفت: نیت خدمت به مردم باید با یکدلی و وحدت کلمه عملی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در مراسم معارفه استاندار همدان گفت: استاندار پیشین همدان، فردی مخلص بود که کوچکترین دریغی برای خدمت به مردم نداشت.


وی با تشکر از زحمات علی محمد آزاد، استاندار اسبق همدان اضافه کرد: البته تشکر خدا از بندگانش برای خدمت مخلصانه دارای ارزشی مضاعف است که این تشکر در ازای کار درست و مخلصانه خواهد بود.


آیت الله محمدی با اشاره به فرار رسیدن ماه محرم تصریح کرد: در ایام عاشورا، رعایت مستحبات بسیار مهم است، چراکه دعا کردن به عنوان یکی از این مستحبات موجب می شود تا عالی ترین جلوه عبودیت انسان در برابر محضر خداوند شکل بگیرد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: خداوند متعال از بندگانش کارهای بزرگ می خواهد و آن کارهای بزرگ باید برای خدمت به مردم و در راستای توسعه و رشد باشد.


آیت الله محمدی با اشاره به خصوصیات و ویژگی های امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) به خاطر دو ویژگی حسن خلق و همت والا در این دنیا برنده بود.


وی، فلسفه حضور کارگزاران در نظام اسلامی را ایجاد زمینه ای برای رشد در اقصی نقاط کشور دانست و تصریح کرد: نیت خدمت به مردم باید با یکدلی و وحدت کلمه عملی شود.


استاندار جدید همدان در ادامه گفت: همدان، استان دین و دانش و پایتخت تاریخ و تمدن است که دارای جایگاهی مهم در عرصه های مختلف است.


محمدرضا نیکبخت با بیان اینکه استان همدان توسعه لازم را پیدا نکرده است، افزود: برای توسعه استان همدان نیازمند همت همگانی هستیم.


وی با بیان اینکه این همت در سایه وحدت، همدلی و برادری ایجاد می شود، ادامه داد: دولت تدبیر و امید، بهبود وضعیت معیشت مردم را شعار خود قرار داد که باید به این موضوع در استان توجه ویژه ای شود.


نیکبخت اعتدال در تصمیمات و عزل و نصب ها را مهمترین برنامه خود عنوان کرد و افزود: توجه به کشاورزی، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و گردشگری باید در راس امور قرار گیرد.


پایان پیام/

کد خبر 310651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha