معاونان عمرانی و سیاسی امنیتی استانداری استان مرکزی معرفی شدند

خبرگزاری شبستان:‌ معاونان امور عمرانی و سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی روز گذشته (15آبان) در مراسمی با حضور مسئولان این استان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمدحسین مقیمی، استاندار مرکزی در این مراسم که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، گفت: اولویت برنامه مدیران استان بر تکمیل پروژه های نیمه کاره است و در این راستا نیز باید طرح‌های مهم که نیاز ضروری منطقه و مردم است با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود.


وی افزود:‌ دولت تدبیر و امید با علم به اینکه منابع مالی کشور محدود است مسئولیت را پذیرفته و اولویت وظایف خود را خدمت صادقانه، پاکدستی و شفافیت در عملکرد و گفتار با مردم گذاشته است، بنابراین هر فرد یا جریانی که خلاف این منشور حرکت کند در حلقه مدیران و کارشناسان دولتی جایی ندارد.


مقیمی اظهار کرد:‌ فعالیت های عمرانی با بودجه بیت المال و به عنوان سرمایه بین نسلی در استان انجام می شود و تکلیف کلیدی برای تمامی مدیران دولت اعتدال این است که کیفیت در اجرای این پروژه ها، به حداقل رسانی زمان ساخت و ساز و حفظ استانداردها و مسایل فنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

لازمه به ذکر است،‌ مهدی زند وکیلی به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری استان مرکزی و شکرالله حسن بیگی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی این استانداری معرفی و از هوشنگ بازوند استاندار فعلی لرستان و معاون سابق امور عمرانی استانداری مرکزی و ابوالقاسم نصرالهی معاون پیشین سیاسی و امنیتی این استانداری تقدیر شد.

 

گفتنی است،‌ زندوکیلی، مدیریت سازمان مسکن وشهرسازی استان مرکزی و راه و شهرسازی هرمزگان و عضویت در انجمن مهندسی ساختمان کشور و حسن بیگی فرمانداری شهرستان های تفرش و محلات و کارشناسی دفتر اقتصادی استانداری مرکزی را در کارنامه های خود دارند.


پایان پیام/

 

کد خبر 310672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha