ملت ایران حامی مذاکره کنندگان کشورمان هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران پشتشان به پشتیبانی ملت گرم باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نمانیده ولی فقیه در استان مرکزی وامام جمعه اراک با اشاره به آغاز مذاکرات ژنو گفت: مردم ایران اسلامی با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری پشتیبان مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران هستند.


وی افزود: معامله با سران مذاکره کننده ژنو برد برد است یعنی در هر صورت پیروز میدان ایران اسلامی است.
 

خطیب جمعه اراک با بیان اینکه ما اهل نرمش قهرمانانه هستیم، ولی اهل سازش با مزدوران نیستیم، اظهار کرد: در جریان غنی سازی اورانیوم و انرژی هسته ای ملت ایران ذره ای از حق خود کوتاه نمی آیند.
 

آیت الله دری نجف آبادی به اعترافات جک استرو وزیر امور خارجه انگلیس اشاره کرد و گفت: این دیپلمات انگلیسی اعتراف کرده کشورش طی هشتاد ساله گذشته تاکنون علیه مردم و دولت ایران جنایت کارانه برخورد کردند و شرارت داشته است.
 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ترور دادستان جوان زابل و راننده وی ادامه داد: این اعمال، جنایات تکفیری است که ریشه در وهابیت دارد و ما نباید اجازه دهیم در کشورمان این اعمال شوم انجام شود.
 

وی در ادامه به استرتژی روشن مقام معظم رهبری در خصوص رشد جمعیت و فرزند آوری پرداخت و افزود: کاهش جمعیت از اهداف فریبکارانه دشمن در ایران است و ملت ایران باید با بهره گیری از پیام های مقام معظم رهبری بتوانند نسلی از یاران امام زمان (عج) برای دفاع از اسلام تولید کنند و این با ازدواج، فرزند آوری و تربیت صحیح میسر می شود.


امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: در جامعه ما مشکلات اقتصادی زیاد است ولی می تواینم با قناعت، ساده زیستی و صرفه جویی به اهداف خود دست یابیم.


قدردانی از ملت اگاه و فهیم استان مرکزی جهت حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، رحلت حبیب الله عسگر اولادی یار دیرین امام راحل(ره)، برگزاری همایش پرشور شیرخوارگان حسینی در مصلا از دیگر محورهای سخنان خطیب جمعه این هفته شهر اراک بود.


لازم به ذکر است در پایان نماز جمعه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر راهپیمایی از خیابان دانشگاه و میدان سرداران تا فلکه البرز برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 310986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha