برگزاری مسابقه روزنامه دیواری و مقاله نویسی با موضوع محرم

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد امام خمینی(ره) بهنمیر از برگزاری مسابقه روزنامه دیواری و مقاله نویسی با موضوع محرم در این کانون خبر داد.

روح الله جهانی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد امام خمینی(ره) بهنمیر، امروز(19 آبان) به خبرنگار شبستان گفت: بروشور فرهنگی ویژه محرم برای تمام گروه سنی توسط اعضای این کانون تهیه شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.


وی از همایش امر به معروف در شب اول ماه محرم در این کانون با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی، امام جماعت کانون خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت فریضه امر به معروف، هفته اول محرم به این فریضه الهی نامگذاری شده است.

جهانی از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این کانون خبر داد و تصریح کرد: جایگاه، تاثیرات امر به معروف و نهی از منکر، آسیب شناسی و تذکر لسانی از جمله کارهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که برای حل اختلاف در محل و بدون ارجاع به مقامات قضائی صورت می گیرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد امام خمینی(ره) بهنمیر با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی در دهه اول محرم در این کانون، اظهار کرد: این مسابقه پیامکی هر شب با موضوع محرم در کانون برگزار می شود.


وی بیان کرد: فراخوان آثار فرهنگی، هنری، نقاشی، عکس، فیلم، روزنامه دیواری و مقاله نویسی با موضوع محرم داده شده که داخل تکیه برای علاقه مندان نصب می شود.


جهانی ابراز کرد: تشکیل جلسه کمیته و کارگروه فرهنگی، جلسه با مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و وبلاگ نویسی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد امام خمینی(ره) بهنمیر در ماه محرم است که با اهداف انس و شناساندن بیشتر ابعاد شخصیتی امام حسین(ع) و یارانش برای تمام آحاد جامعه به ویژه نسل جوان صورت می گیرد.


وی یادآور شد: برگزاری برنامه های مختلف و با محتوا در مناسبت های مذهبی و آیینی یکی از بهترین راهکارهای مقابله با هجمه های دشمنان است که در این راستا این کانون توجه بیشتری به جوانان و نوجوانان دارد.


پایان پیام/ 

کد خبر 311599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha