جلد دوم و سوم اطلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از رونمایی جلد دوم و سوم اطلس کانون های مساجد استان در دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: جلد دوم و سوم اطلس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان مشتمل بر 750 کانون ثبت شده سال های 1388 تا 1390 در راستای معرفی، شناسایی و ارائه اهم فعالیت های کانون های مساجد استان چاپ و منتشر می شود.

وی ادامه داد: اطلاعات کاملی از آمارهای جمعیتی، فرهنگی، گویش، آداب و رسوم، وضع سواد، اقلیم و شرایط آب و هوایی هر منطقه از مطالب ارائه شده در اطلس فرهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان است.

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه اطلاعات جامع و کاملی از کانون های مساجد استان در قالب عکس و متن در این اطلس ها ارائه می شود، گفت: با حول و قوه الهی، جلد دوم و سوم اطلس کانون های مساجد استان در دهه فجر سال جاری رونمایی می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در پایان یادآور شد: جلد اول اطلس کانون های مساجد استان در سال 1390 شامل 488 کانون ثبت شده قبل ازسال 1388 در یک هزار و 500 نسخه چاپ و توزیع شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 312068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha