گرانی کاغذ و چاپ مهمترین مشکل پیش روی مطبوعات محلی استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با گلایه از افزایش قیمت کاغذ و چاپ از آن به عنوان مهمترین مشکل پیش روی مطبوعات محلی استان یزد یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد بهرام عبدالحسینی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، روز گذشته در جمع خبرنگارن و اصحاب رسانه استان با اشاره به افزایش قیمت کاغذ و هزینه های چاپ در سال های اخیر گفت: مهمترین چالش پیش روی مطبوعات استان افزایش قیمت هاست.


وی با اشاره به وضع ناطلوب مطبوعات استان اظهار داشت: اگر آگهی‌های دولتی که ما در اختیار مطبوعات قرار می‌دهیم به همراه یارانه اندکی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه تعیین کرده، نبود، امکان ادامه کار برای آنها وجود نداشت.


عبدالحسینی با گلایه از عدم وجود مکانی مناسب جهت فروش مطبوعات در یزد تصریح کرد: علیرغم پیگیری های صورت گرفته، شورای شهر یزد با ایجاد این مکان ها مخالفت نموده است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از فعالیت 180 سایت خبری و غیر خبری در استان یزد خبر داد و گفت: از این تعداد 32 سایت خبری و نزدیک به 70 سایت غیر خبری در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.


عبدالحسینی افزود:اکنون 104 رسانه در سطح استان مشغول به فعالیت می باشند.
 

پایان پیام/

کد خبر 312428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha