افتتاح 9 پروژه عمرانی در مناطق محروم همزمان با هفته بسیج

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از افتتاح 9 پروژه عمرانی در مناطق محروم استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ محسن گلشن زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به اینکه این تعداد پروژه در هفته گرامیداشت بسیج در استان به بهره برداری می رسد، گفت: 80 پروژه عمرانی هم در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی افتتاح شد.


وی همچنین از افتتاح 12 سالن ورزشی صالحین و 9 دی و حوزه های مقاومت بسیج خبر داد و افزود: این سالن ها در پنج هزار متر مربع به بهره برداری می رسد.


سرهنگ گلشن زاده ادامه داد: برگزاری سمینارهای علمی از دیگر برنامه های این هفته است که در این راستا سمینار علمی داروهای نوترکیب و همایش پدافند غیر عامل توسط مهندسین بسیجی برگزار خواهد شد.


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: تفکر و اندیشه بسیجی باید در جامعه بیش از پیش نهادینه شود و این فرهنگ و تفکر در جامعه نماد خدمت و تعهد است.


وی با بیان ایکه ایمان، تقوا و استکبار ستیزی شاخصه تفکر بسیجی است، اضافه کرد: روحیه استکبار ستیزی ایمان و تقوا در بین جامعه ما به ویژه نسل جوان و نوجوان موج می زند.


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بسیج با فرمان امام خمینی(ره) و با هدایت های وی فعالیت خود را آغاز کرد و امروز نیز بسیجیان با پیروی از مقام عظمی ولایت رشد و بالندگی خود را در عرصه های مختلف پی می گیرند.

 

وی طنین تفکر بسیجی در جامعه را مانعی در مقابل توطئه ها و هجمه های دشمنان دانست و گفت: این امر سبب می شود تا دشمنان به خود اجازه دخالت در امور جامعه ما را ندهند.

 

گفتنی است، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات، همایش پیشتازان بازگشت به حجاب برتر در راستای تبلور ایمان در اقشار جامعه، افتتاح آزمایشگاه، فیزیوتراپی و دندانپزشکی در اراک، تجمع بزرگ بسیجیان و صبحگاه مشترک دانش آموزی از جمله برنامه های این هفته است.


پایان پیام/

 

کد خبر 315277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha