برگزاری بیش از 6 هزار حلقه صالحین در استان یزد

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تشکیل بیش از 6 هزار حلقه شجره طیبه صالحین در استان یزد خبر داد.

سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر در حاشیه همایش حلقه های تربیتی صالحین در محل نمازجمعه این هفته شهرستان یزد، در مسجد ملااسماعیل در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد با بیان اینکه تمام مردم استان بسیجی هستند، افزود: نشانه این حرف حضور مردم استان در مواقع حساس و پشتیبانی از نظام و ولایت در تمامی عرصه ها می باشد.


فتوحی با اشاره به عضویت ثلت مردم استان در بسیج، اظهار داشت: هم اکنون 313 هزار نفر در سطح پایگاه های استان سازماندهی شده اند.


وی از فعالیت 6 هزار و 33 حلقه صالحین در استان استان خبر داد و گفت: در حال حاضر چهار هزار و 153 حلقه در بخش برادران و یک هزار و 880 حلقه در بخش خواهران در سطح مساجد، مدارس، ادارات و پایگاه های استان تشکیل می شود.


فرمانده سپاه الغدیر استان با اشاره به برگزاری همایش حلقه های صالحین استان گفت: این همایش با عنوان میقات صالحین همزمان با سراسر کشور و در دومین روز از بزرگداشت هفته بسیج در 25 نقطه از استان یزد برگزار می شود.


وی با اشاره به رسالت خطیر حلقه های صالحین، تصریح کرد:حلقه های شجره طیبه صالحین تنها راه مبارزه با جنگ نرم دشمن در حال حاضر می باشد.


فتوحی افزود:حلقه های صالحین با تایید مقام معظم رهبری و زیر نظر علماء ،روانیون و اساتید دانشگاه ها در سطح پایگاه های بسیج برگزار می شود.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، هدف از تشکیل این حلقه ها را بصیرت بخشی به جوانان در امور مختلف دانست و گفت: بر حسب نیاز و مقتضیات زمان در این حلقه ها نسبت به طرح مطالب دینی، فرهنگی، سیاسی و اطلاع رسانی اقدام می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 315594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha