استراتژی رسانه ای یهود در گذشته و حال در دانشگاه تفرش بررسی شد

خبرگزاری شبستان: دوازدهمین نشست هم اندیشی استادان با موضوع " استراتژی رسانه ای یهود در گذشته و حال" امروز(5آذر) با حضور اکثریت اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محسن بیات، مدرس و کارشناس رسانه و یهود شناسی در این نشست گفت: قوم یهود از آغاز اسلام کمر به نابودی و انحراف آن گرفته و از همان زمان قدیم در تمام عرصه های جنگ سخت و نرم فعالیت داشته است.


وی افزود: آیات و روایات و موارد متعدد تاریخی بیانگر نقش و تأثیر گذاری یهود در گذشته و حال نسبت به دین و ارزش های دینی و بالاخص ولایت است.


بیات ادامه داد:‌ حضور یهودیان در مطبوعات به اندازه رسانه های سخن پراکنی نیست، ولی تعداد یهودیانی که در موقعیت های کلیدی شبکه های در هم تنیده مالکیت روزنامه ای قرار گرفته اند در مقایسه با تعداد جمعیت آنان به کل جمعیت نا متناسب است.


این مدرس و کارشناس رسانه و یهود شناسی اظهار کرد:‌ تلویزیون قدرتمندترین عامل برای ارائه اخبار و همچنین شکل دهی نگرش هاست و مدیران ایستگاه های تلویزیون با فراهم آوردن حجم بی پایانی از تبلیغات در حمایت از صهیونیسم و یهود قدرت فوق العاده ای در شکل دادن افکار عمومی در اختیار دارند.


تحلیل و بررسی رسانه های غربی و محصولات سینمایی غرب در زمینه استراتژی رسانه ای یهود از مهمترین برنامه های جانبی این نشست بود.


لازم به ذکر است، نشست نقد فیلم با موضوع "آخر الزمان در سینما هالیوود" نیز ویژه دانشجویان با حضور استاد بیات و به همت کانون مهدویت در سالن اجتماعات حاج نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 316964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha