تفکر بسیجی ترکیبی از ایمان عمیق و تلاش مخلصانه است

خبرگزاری شبستان:‌ معاون هماهنگ کننده و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تفکر بسیجی ترکیبی از ایمان عمیق و تلاش مخلصانه است که با هوشیاری تمام مقابل دشمن ایستادگی می کند. ‌

سرهنگ پاسدار اسماعیل غلامی، معاون هماهنگ کننده و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حضور بسیجیان در برنامه های هفته بسیج و به خصوص در مراسم سالروز گرامیداشت هفته بسیج حماسی و مثال زدنی است.


وی با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصتی است تا اهداف و ارزش های آن در دل آحاد ملت زنده بماند، افزود: تفکر بسیجی باید در جامعه فراگیر و نهادینه شود.
 

غلامی ادامه داد: بسیجیان نقش نخست را در هشت سال دفاع مقدس داشتند و به وظیفه اصلی خود که نگهبانی از مرزها بود، عمل کردند و امروز هم با حفظ و حراست از کیان اسلامی میهنمان از ارزش های دینی و انقلابی پاسداری می کنند.
 

وی به برگزاری همایش تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب اشاره کرد و گفت: این همایش فردا با حضور خواهران بسیجی در کانون جوانان اراک برگزار می شود و از کسانی که در زمینه حجاب برتر مقالاتی ارائه داده اند، تجلیل می شود.


معاون هماهنگ کننده و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد:‌ هیهات من‌الذله از شعارهای اصلی بسیج است و بسیجیان نگاه ویژه‌ای به حماسه عاشورا دارند و درس آزادگی و شجاعت را از کربلا یاد گرفته‌اند. 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 317031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha