زندگی با عزت و مبتنی بر اخلاق مورد پذیرش بسیجیان است

خبرگزاری شبستان: رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: زندگی با عزت و مبتنی بر ارزش های اخلاقی از خواسته ها و مورد پذیرش بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حکمتعلی مظفری، رییس کل دادگستری استان مرکزی (5 آذر) در همایش بسیجیان قضایی استان مرکزی که در این اداره برگزار شد، با تبریک هفته بسیج بر ترویج تفکر، اندیشه و منش بسیجی در جامعه تاکید کرد.


وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج با شهادت آمیختگی است، ادامه داد: بسیجیان واقعی زندگی با عزت و مبتنی بر اخلاقیات و ارزشهای ناب انسانی را می پذیرند.


این مقام مسئول ضمن بیان فلسفه تشکیل بسیج اقشار گفت: فرهنگ بسیجی باید در تمامی بخش های جامعه وارد شود.

 

رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با تاسی از قیام امام حسین(ع) در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند، گفت: واقعه عاشورا مصداق کاملی از فرهنگ ناب بسیجی است.


امام جمعه موقت اراک در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بسیج به معنای تفکر مترفی اسلام در راهبری و هدایت ملت و امتها در ادوار محتلف است، ادامه داد: احیای فرهنگ غنی بسیجی نیاز امروز جامعه است.

 

وی افزود: بسیج در بدنه قضایی استان به مفهوم رسیدگی به حقوق محرومین ، رسیدگی دقیق پرونده ها و عدالت گستری و پاکدستی است و این مهم نیاز به دقت ؛ تعهد و ایمان بالایی دارد.

 

گفتنی است در ادامه این همایش از چهار بسیجی برگزیده دستگاه های قضایی استان مرکزی با اهدا لوح و هدایی تقدیر شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 317169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha