بسیج حنجره ای سوزان برای سرودن حماسه های ماندگار است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل امور کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بسیج شجره ای طیبه و حنجره ای سوزان برای سرودن و خلق حماسه های ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حسین منوری، مدیر کل امور کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل، صبح امروز( 6 آذر) در یادواره شهدای کارگری شهرستان اردبیل اظهار داشت: فرهنگ ایثار، شهادت و ایستادگی با چهره های مختلفی در کشور ما نمود و متجلی شده است.


وی با بیان اینکه آنهایی که به شهادت رسیده اند مصداق آیه ی "عند ربهم یرزقون" شده اند، افزود: شهیدان و ایثارگران جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال و ملت ایران دارند و در حقیقت می توان گفت که شاخص جامعه اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی تاکنون فرهنگ ایثار و شهادت و ظلم ناپذیری بوده است.


منوری فرهنگ ایثار و شهادت را برگ برنده ملت ایران در این 34 سال عنوان کرد و بیان داشت: ما همیشه از بیان ابعاد و شاخصه های این فرهنگ عاجز و ناتوان هستیم ولی در بیان عظمت این فرهنگ تنها می توان به فرمایش امام حسین(ع) مبنی بر اینکه "زندگی چیزی نیست جز عقیده و جهاد در راه عقیده" بسنده نمود.


مدیر کل امور کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل، پیروی از خط ولایت و داشتن بصیرت را در این برهه های حساس مملکت ضروری خواند و گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون توطئه ها و دسیسه های مختلفی علیه ملت بزرگ ایران طرح ریزی و اجرا شده است که اگر برخی از آنها بر روی کشورهای دیگر امتحان می شد شاهد فروپاشی آنها می بودیم ولی ملت ایران به برکت خون شهدا، در سایه بصیرت و اطاعت از ولی امر مسلمین توانسته است با همه این توطئه ها مقابله کند.


پشتوانه اقتدار روز افزون ایران اسلامی خون شهیدان است


وی با اعلام اینکه اقتدار ایران اسلامی روز به روز در عرصه بین المللی فراتر می رود، تصریح کرد: پشتوانه تمامی اقدامات و زندگی با عزت ملت ایران خون های ریخته شده شهیدان است و باید گفت که شهدا همیشه در کنار ما حضور دارند و وظیفه ما است که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.


منوری الگوی شهیدان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را همان الگوی شهیدان کربلا عنوان کرد و گفت: داشتن روحیه صبر و استقامت بر مشکلات، غیرت دینی و ظلم ناپذیری روحیه مردان و زنان خدایی بوده است و ما با برگزاری جنین یادواره هایی باید این اصول را پیش از پیش در جامعه احیا نماییم.


مدیر کل امور کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل، سرمایه گذاری عظیم دشمن علیه اعتقادات دینی و به انحراف کسیدن جوانان این مرز و بوم را یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما تنها با تقویت اعتقادات دینی و پیشگیری و مبارزه با فساد و فحشا است که می توانیم از آینده نسل جدید صیانت کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 317340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha