دومین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس ساوه در حال برگزاری است

خبرگزاری شبستان: دومین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس با نمایش8 اثر برتر از شهرهای اراک، ساوه و تفرش در حوزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ در دومین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس ساوه تاکنون دو نمایش " وقتی که باد می نویسد" به کارگردانی میثم سرآبادانی از تفرش و نمایش " روایتی از یک تکرار بی پایان" به کارگردانی محمدعلی یزدان پرست از اراک در روز اول و نمایش های " دستی بر دهان کوسه" به کارگردانی علی اصغر غمخوار از ساوه و " ماه هفتم" به کارگردانی امیر زاوش از اراک در دومین روز برگزاری جشنواره به روی صحنه رفته است. ‌‌


بر اساس این گزارش، نمایش " از آزادی تا ایفل" به کارگردانی علیرضا جنتی راد از ساوه و " تو از جنگ چه می دانی؟" به کارگردانی مریم فتحی از اراک امروز به روی صحنه می روند.


نمایش های " تالان" به کارگردانی شهرام سلطانی و " واپسین رقص برگ با باد" به کارگردانی بهمن پارسا آرا هر دو از اراک نمایش های روز آخر جشنواره هستند.


لازم به ذکر است،‌ دفاع مقدس، دفاع مقدس در آیینه عاشورا و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به صورت بازنمایی خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، نشر و فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در عصر حاضر، حضور جوانان و خلق حماسه دفاع مقدس و ما و بازماندگان دفاع مقدس از اصلی ترین محورهای این جشنواره است.


همچنین، ارزیابی آثار جشنواره در بخش های کارگردانی، نمایشنامه نویسی، بازیگری و موسیقی از سوی قاسم زارع، اردشیر صالح پور و جمشید جهانزاده داوران بخش نهایی جشنواره انجام می گیرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 317707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha