کتاب های خاطرات دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد

خبرگزاری شبستان: سه کتاب از سلسله کتاب های دفاع مقدس با عناوین «ایستاده در میدان مین» ، «آرزوی فرمانده من» و کتاب « اونلارین گولوش سسلری» در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، کلخوران نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پیش از ظهر امروز (7 آذر) در آیین رونمایی از کتابهای خاطرات دفاع مقدس گفت: هنرمندان و عزیزانی که در تدوین ادبیات حماسی و دفاع مقدس تلاش می کنند همانند افسران فرهنگی کشور هستند که اگر این نویسنده ها و هنرمندان در آینده امسال شهید باکریها برای جریانات خاص مصادره نخواهند شد.


وی افزود : امروز ، بصیرت و شناسنامه دفاع مقدس توسط نویسندگان این مجموعه فاخر عظیم در جامعه انتشار می یابد.


امام جمعه اردبیل در پایان از زحمات گرد آورندگان وافرادی که در راستای این امر خطیر زحمات بی شائبه ای را متحمل شده اند تشکر و قدردانی کرد.


خاطرنشان می شود: کتاب "اونلارین گولوش سس لری ٰ"مر بوط به مجموعه داستانی طنز دفاع مقدس به زبان ترکی است که توسط پِری آخته ‍‍‍نویسنده برجسته زن این حوزه نگاشته شده است.


گقتنی است:کتاب آرزوی فرمانده من هم که خاطرات علیرضا یزدانی سولا از رزمندگان والا مقام هشت سال دفاع مقدس است که در 300صفحه به قلم علی باقری وکیل آباد یکی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس نوشته شده است.


یادآور می شود:کتاب ایستاده در میدان مین هم خاطرات جواد زنجانی یکی از یادگاران حماسه ساز دفاع مقدس است که توسط سید محمود مهدوی از نویسندگان نامی حوزه دفاع مقدس استان اردبیل به قلم کشیده شده است.
 

شایان ذکر است که آئین رونمایی از سه کتاب خاطرات دفاع مقدس با حضور میهمانانی از کشور،سرداران همسنگر این رزمندگان در استان های آذر بایجان شرقی وغربی وفرماندهان لشکری وکشوری در مجتمع فرهنگی وهنری فدک اردبیل برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 317823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha