انقلاب اسلامی به پشتبانی نیروهای مسلح در اوج عزت و اقتدار است

فرماندار آبیک، با گرامیداشت روز ارتش گفت: انقلاب اسلامی به پشتیبانی نیروهای مسلح در اوج قله های عزت، سربلندی و اقتدار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، فرماندار آبیک صبح امروز ( 29 فروردین) در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش تصریح کرد: سرزمین پهناور جنوب و قله های سر به فلک کشیده غرب، یادآور دلاورمردی ها و رشادت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

هوشنگ اعلایی افزود: نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه با ایمان و اعتقاد راسخ در حفظ تمامیت ارضی کشور، همچون سدی استوار در برابر زورگویی های نظام سلطه ایستاده است.

 

اعلایی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید از دلاورمردی ها، شجاعت ها و ایثارگری های مردان ارتش تجلیل شود که 29 فروردین بهترین فرصت برای تحقق این امر است.

 

فرماندار آبیک با بیان اینکه نظام سلطه طی 100 سال اخیر بیش از یک و نیم میلیون نفر را در نقاط مختلف جهان کشته و معادل همین رقم نیز آواره کرده است، تاکید کرد: با پایمردی های ارتش و خودکفایی در زمینه تجهیزات و ادوات نظامی به قدرت و استقلال خاصی در منطقه دست یافته ایم.

 

اعلایی خاطرنشان کرد: امروز شاهد یک نسل کشی آشکار در کشورهای اسلامی به ویژه در بحرین هستیم که از مجامع بین المللی و افکار عمومی می خواهیم ضمن محکومیت نسل کشی، به داد مردم منطقه برسند.

 

وی آمادگاه اصلی و عمومی آبیک را از ظرفیت های عظیم امنیتی در شهرستان عنوان کرد و افزود: در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی پادگان های نظامی به ویژه هوانیروز خواهیم بود.

 

در ادامه سرپرست آمادگاه اصلی و عمومی آبیک اظهارداشت: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی، انحلال ارتش را مطرح کردند تا ارتش کلاسیک و نیروی مسلحی در کشور نباشد که در برابر آنان باستد ولی با هوشیاری امام راحل توطئه دشمن نقش بر آب شد.

 

سرهنگ مرتضی دشتبانی با اشاره به جنگ نرم تصریح کرد: حمله به نهاد خانواده و تخریب باورها، ارزش های دینی، روح و اندیشه جوانان از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم است که با بصیرت و روشنفکری جوانان، توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود.

 

وی دآور شد: نیروی زمینی قهرمان که در حقیقت در تمامی حوادث نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن بوده، به حق چهره راستین و استوار خویش را در دفاع از مرزهای کشور نشان داده است.

 

در ادامه نیروهای ارتش، سپاه و بسیج شهرستان آبیک با اجرای مراسم رژه، توان دفاعی، اقتدار، ادوات و تجهیزات نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 31818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha