ثبت نام بالغ بر 4 هزار سوادآموز در دوره های سوادآموزی

خبرگزاری شبستان:معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از افزایش سرانه حق التدریس سوادآموزی در این استان خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر در دوره‌های سوادآموزی استان ثبت نام کرده‌اند.

محمد امیری، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به سرانه حق التدریس سوادآموزی در این استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:در دوره سوادآموزی به ازای هر یک نفر، سه میلیون و 600 هزار ریال به سوادآموز پرداخت می‌شد که اینن مبلغ افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد: هم اکنون این مبلغ به پنج میلیون ریال افزایش یافته است.
 

امیری با اشاره به سرانه دوره تحکیم تصریح کرد: سرانه حق التدریس هر نفر در دوره تحکیم نیز از 450 هزار ریال به 600 هزار ریال افزایش یافت.

 

وی اضافه کرد: در دوره انتقال این سرانه از پنج میلیون و 400 هزار ریال به هفت میلیون و 200 هزار ریال رسیده است.
 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد:مدت آموزش سواد در دوره سوادآموزی 400 ساعت، دوره تحکیم 200 ساعت( یکصد ساعت حضوری و یکصد ساعت غیرحضور)ˈ و دوره انتقال 600 ساعت است.
 

وی با اشاره به حضور چهار هزار و 398 سواد آموز در دوره سوادآموزی، اذعان کرد: دو هزار و 124 نفر در دوره تحکیم و دو هزار و 591 نفر در دوره انتقال سواد ثبت نام کردند.
 

امیری با بیان اینکه ثبت نام در دوره انتقال به پایان رسیده است، اظهار کرد: ثبت نام دوره سوادآموزی و تحکیم تا بهمن ماه ادامه دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 318633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha