شکوفایی  استعدادها، فلسفه اصلی جابجایی هاست

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه استانداری استان، گفت: فلسفه جابجایی ها در دولت این است که استعدادها بیش از بیش شکوفا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حوزه استانداری، همبستگی تیمی را یکی از عوامل پیشبرد اهداف در سازمان ها دانست و گفت: همه ما یک مأموریت داریم که آن خدمت به مردم است. همه باید فعال و پر انرژی در خدمت مردم باشیم.


وی جابجایی در دستگاه ها را پس از روی کار آمدن دولت جدید امری طبیعی دانست و گفت: در این جابجایی ها هیچ حب و بغضی وجود ندارد و فلسفه جابجایی ها اینست که استعدادها بیش از پیش شکوفا شود.


میرمحمدی ضمن تقدیر از خدمات مهران فاطمی در دوران مسولیتش، تصریح کرد: از افراد مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم درباره آقای حیدری استمزاج کردم و وی را نیروی شایسته ای برای این مسئولیت دیدم.


استاندار یزد، علاقه مندی و پشتوانه تجربی را از شروط خود برای کار افراد عنوان و بر ضرورت شاداب نگه داشتن محیط های کاری تاکید کرد.


در ادامه این مراسم عباس حیدری مدیرکل جدید حوزه استانداری یزد با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) ، مسئولیت را امانت و فرصت ارزشمند خدمتگزاری دانست و از حسن اعتماد استاندار قدردانی کرد.


حیدری، مبنای کار خود را تدبیر، امید و اعتدال عنوان کرد و افزود: ما از نقد عملکرد و افکار مختلف در زمینه های مختلف استقبال می کنیم.


وی دفتر استاندار را ملجأ و پناهگاه همه مردم و نه یک گرایش و تفکر خاص دانست و گفت: دفتر استاندار به روی همه انتقادات باز است و از لابلای این اختلاف نظرهاست که افکار ناب بیرون می آید.
 

پایان پیام/

کد خبر 318675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha