ورزش نشان دهنده فرهنگ و تمدن هر کشور است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد در دیدار با اعضای هیات فوتبال استان، گفت: ورزش هر کشور نشان دهنده فرهنگ و تمدن آن کشور می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، ظهر امروز ( 10 آذر ) در دیدار با اعضای هیات فوتبال استان، با اشاره به موفقیت های اخیر ورزشکاران کشور در عرصه جهانی، گفت: یکی از راه های جذب توجه کشورهای مختلف جهان به انقلاب اسلامی کسب موفقیت در رشته های مختلف ورزشی می باشد.
 

استاندار یزد بر لزوم گسترش ورزش در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ورزش هر کشور نماد فرهنگ و تمدن آن کشور در جهان می باشد.


وی با تاکید بر اینکه نباید به اخلاق ورزشی ورزشکاران خدشه ای وارد شود، اظهار داشت: حریم های ورزشی برای ورزشکار دارای اهمیت بسزایی است که باید به آن توجه شود.


میر محمدی، فوتبال را یکی از بزرگترین تفریحات سالم دانست و تصریح کرد: فوتبال یک ورزش قهرمانی، ملی و بین المللی است که توانسته است توجه اکثر جوانان را به خود جذب کند.


وی با اشاره به اینکه عدم وجود فعالیت آشکار ورزشی در استان، ضعف تلقی می شود، گفت: جوانان استان با توجه به ویژگی های نظری حاکم نیاز به تفریحات سالم بیشتری دارند.
 

استاندار یزد، کمبود بودجه را یکی از مشکلات ورزش استان بیان کرد و گفت: اگر من بتوانم اقدامی در خصوص ورود صنعت به عرصه ورزش انجام بدهم، دریغ نخواهم کرد.


میرمحمدی در ادامه به نقش رسانه ملی در شادابی مردم اشاره و تاکید کرد: آنچه شادابی مردم را به دنبال دارد، باید در برنامه های صدا و سیما به صورت ویژه در نظر گرفته شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 318863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha