مبلغان دینی در  ترویج سبک زندگی اسلامی‌ بکوشند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مبلغان دینی و فرهنگی باید از ظرفیت منابر خود در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و آموزش شیوه زندگی اهل بیت(ع)‌استفاده کنند. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام صفر قربانپور،‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز(11آذر) در گردهمائی رؤسای ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی بر اساس برنامه باید فعالیت های خود را پیش ببرند.

 

وی افزود: سپردن فعالیت ها به مؤسسات وابسته و پرهیز از تصدی گری در انجام برنامه ها از جمله ضروریات کاری محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام قربانپور با بیان اینکه شاخص های شناخت فعالیت های ادارت تبلیغات اسلامی در شهرستان ها مشخص است،‌ اظهار کرد: کیفی و محتوایی عمل کردن، کارآمد بودن، قانون مداری، اخلاق مداری، مشورت گرا بودن، ارتباط حداکثری با امام جمعه شهرستان و دستگاه های اجرائی، مطالعه دقیق دستورالعمل های ابلاغی و مستند کردن فعالیت ها از جمله مهم ترین وظایف کاری و نظارتی رؤسای ادارات تابعه است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار امیدواری کرد: رؤسای ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی استان با رعایت اخلاق اسلامی در انجام بهینه برنامه ها بر اساس بخشنامه های ارسالی به نتایج خوبی در پایان سال جاری برسند.


در ادامه این گردهمائی حجت‌الاسلام داود چمانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی برنامه های انجام شده از سوی ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی را خوب توصیف کرد و از آنها خواست تا گزارش مصور برنامه های اجرا شده را به موقع به استان ارجاع دهند تا خللی در ارائه گزارش به دفتر مرکزی ایجاد نشود.


لازم به ذکر است، در این گردهمائی خلاصه ای از بودجه و هزینه های ارسال شده به ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی در سال جاری ارائه شد.


پایان پیام/

کد خبر 319069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha