بهترین فیلم هنرمندان بسیجی استان اردبیل معرفی می‌شود

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از معرفی بهترین فیلم هنرمندان بسیجی استان در قالب جشنواره دوسالانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، عظیم دشتی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل عصر امروز( 11 آذر) در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره دوسالانه در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره در پنج بخش داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلمنامه‌نویسی برگزار می‌شود.


وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار منتخب خود را به کانون‌های بسیج هنرمندان و یا انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان شهرهای مختلف استان تحویل دهند.


دشتی با اعلام اینکه زمان ارسال آثار برای این جشنواره تا آخر آذرماه تمدید شده است و علاقمندان تا آخر این ماه فرصت کافی دارند، بیان داشت: فیلمسازان می‌توانند آثار خود را بر روی DVD با فرمت قابل پخش در دستگاه‌های DVD ارسال کنند تا بعد از بازبینی و داوری، آثار منتخب معرفی شود.


رئیس ستاد سومین جشنواره فیلم بسیج استان با بیان اینکه مقرر شده است تا از هر فصل سه اثر در این جشنواره پذیرفته شود که حداکثر زمان فیلم‌ها برای داستانی و انیمیشن 30 دقیقه، مستند 40 دقیقه و نماهنگ هفت دقیقه است که آثار ارسالی باید ساخت دو سال اخیر باشند، ادامه داد: لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به بهترین فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و نماهنگ اهدا می‌شود.


این مقام مسئول هم چنین با اعلام این مطلب که به سه اثر برگزیده جایزه ویژه اهدا شده و از 10 اثر برتر نیز با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود، تصریح کرد: سومین جشنواره سراسری فیلم بسیج امسال در گام اول در کانون‌های بسیج هنرمندان برگزار می شود و برگزیدگان جشنواره استانی برای رقابت به جشنواره سراسری سازمان بسیج هنرمندان که در اسفندماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند.


دشتی گفت: همچنین فیلمسازان بسیجی و متعهد می‌توانند در بخش فیلمنامه شرکت کنند که در این قسمت باید فیلمنامه‌ها در کاغذهایA4 حداکثر 30 صفحه تایپ شده و به دبیرخانه جشنواره ارسال شود که خلاصه آثار در دو صفحه ارائه شده و فایل فیلمنامه مورد نظر در قالب CD تهیه و تدارک دیده می‌شود.


رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که بسیجی دل در گرو اعتقادات داشته و خود را سرباز امام عصر (عج) می‌داند، خاطر نشان کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای جریان‌سازی ارزشی در فضای فیلم و فیلمسازی کشور و رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر از اهداف اصلی برگزاری این دو سالانه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 319316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha