تجهیز 20 کتابخانه کانون‌های مساجد کاشان به نرم افزار مهر مساجد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از تجهیز و فعالیت 20 کتابخانه درجه یک کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان به نرم افزار مهر مساجد خبر داد.

محمد مهدی صباغی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان صبح امروز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:تمامی عوامل اجرایی این نرم افزار سال گذشته دوره آموزشی لازم آن را گذراندند.


وی با اشاره به اینکه نرم افزار مهر مساجد شامل تمامی اطلاعات مربوط به کتاب و کتابخانه است، افزود:کتابخانه های کانون های اباصالح المهدی(عج)، حسن آباد، حضرت حجت(عج) کوچه چهارده معصوم، 22 بهمن شهرک 22 بهمن، شهدای گمنام روستای کمال الملک، شهدای ون، الحسن(ع) خیابان شهید زیارتی، توحید خیابان نطنز، رضوی خیابان ملا محسن و امام علی(ع) شهر مشکات تعدادی از 20 کتابخانه شهرستان کاشان است که به نرم افزار مهر مساجد تجهیز شده است.


به گفته وی، شهرستان کاشان دارای 150 کانون فرهنگی هنری ثبت شده در مساجد است که این تعداد کانون دارای 100 کتابخانه است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: از این 100 کتابخانه 55 کتابخانه به صورت باز و 45 باب آن به صورت بسته فعالیت دارد.


صباغی، تعداد کل کتاب های کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان را 100 هزار جلد عنوان کرد و گفت: 6500 نفر بصورت ثابت و متغیّر عضو این کتابخانه ها هستند.


وی، بیمه 48 مدیر مسئول و کتابدار طی سال 90 و 91 از طریق صندوق حمایت نویسندگان و هنرمندان را خاطرنشان کرد و گفت:حدود 20 نفر از این تعداد کتابدارانی هستند که بیمه شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 319365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha