تحکیم و پایداری گفتمان ولایت رسالت اصلی رسانه در جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیر واحد مرکزی رسانه ملی با بیان اینکه تبیین و ترویج گفتمان ولایت نیاز جامعه امروزی است، گفت: تحکیم و پایداری گفتمان ولایت رسالت اصلی رسانه در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، عبدالرضابوالی، مدیر واحد مرکزی رسانه ملی صبح امروز (12آذر) در آیین افتتاحیه همایش بین‌المللی بسیج و رسانه با عنوان رسانه، بسیج و گفتمان ولایت اظهار داشت: رسانه ها باید در شرایط کنونی با بهره گیری از ظرفیت های موجود پاسخگوی نیاز های ساختار درون سازمانی و برون سازمانی باشد.


وی با بیان اینکه رسانه های انقلابی باید در ترویج گفتمان ولایت به عنوان نیروی انسانی شاغل عمل کنند، افزود: امروز رسانه ها باید با اتکابه تفکر بیسجی جایگاه گفتمان ولایت را به مردم معرفی کند.


مدیر واحد مرکزی رسانه ملی با بیان اینکه تبیین و ترویج گفتمان ولایت نیاز جامعه امروزی است، گفت: تحکیم و پایداری گفتمان ولایت رسالت اصلی رسانه در جامعه است.


بوالی با اشاره به اینکه گفتمان ولایت در حوزه درون زایی مبتنی بر علم قدرت بسیج کنندگی را برای افراد به وجود می آورد، گفت: گفتمان های مقام معظم رهبری کلید همه مشکلات در جامعه است که باید این گفتمان های توسط رسانه برای مردم تبیین و ثابت شود.


مدیر واحد مرکزی رسانه ملی تصریح کرد: ترویج و توسعه گفتمان های ولایت در بین مردم نیازمند موج آفرینی است که بهترین ابزار موج آفرینی در بین مردم منویات مقام معظم رهبری است.


بنا به گزارش شبستان در ادامه این مراسم سعید احدیان ، سردبیر روزنامه خراسان با بیان اینکه وجوه مشترک و مختلفی بین بسیج و رسانه وجود دارد، اظهار داشت: بسیج، مردمی از جنس مردم ، درون مردم، با مردم و جزئی از مردم است.


وی با اشاره به اینکه‌ رسانه‌های انقلاب باید مردمی باشد و رسانه مردمی از دو ویژگی درون مردم و ارتباط وسیع و جامع با بدنه عمومی جامعه برخوردار است، گفت: رسانه مردمی باید بتواند با ادبیات مورد پسند مردم اهداف خود را ارائه دهد.


سردبیر روزنامه خراسان با اشاره به اینکه جایگاهی که بسیج دارد و موقعیتی که درون مردم دارد، باید بهترین فرصت برای رسانه‌ها به سمت بسیج باشد، افزود: سردبیران و مسئولان مطبوعات و رسانه‌های مجازی به دلیل وجوه شخصی با مردم ارتباط دارند، ‌اما مهمترین دغدغه رسانه‌ها باید انتقال حاکمیت و ارزش‌ها به مردم باشد.


احدیان با بیان اینکه مردمی بودن وجه مشترک بین رسانه و بسیج است که باید موردتوجه رسانه‌ها قرار گیرد، چرا که رسانه بسیجی، رسانه‌ای مردمی است، گفت: برخی از رسانه‌هایی که دغدغه‌های نزدیکتری به دغدغه‌های تفکر بسیجی دارند، باید خود را بازآرایی کنند و در این بازآرایی با توجه به تفکر بسیجی بتوانند در مردم تأثیرگذار باشند.


وی با بیان اینکه فردی که تفکر بسیجی دارد به اخبار توجه نشان می‌دهد و بازخوردها و انتخاب ادبیات در رسانه‌ها باید به گونه‌ای باشد که با مردم ارتباط برقرار کند، تصریح کرد: اگر رسانه نتواند مردمی باشد، نخواهد توانست ترویج فرهنگ بسیج را داشته باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 319570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha