همایش توجیهی آئین نامه سوادآموزی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از برگزاری همایش توجیهی آئین نامه سوادآموزی خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:در راستای تببین، تشریح و اجرایی کردن تفاهم‌نامه آموزشی و فرهنگی سازمان نهضت سواد آموزی کشور و ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام عظمای ولی فقیه مبنی بر تعامل دستگاه های علمی – فرهنگی و دینی کشور در برنامه سواد آموزی منعقد شده است، نشستی باحضور مسئولین استانی دو نهاد طرفین تفاهم‌نامه ( دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان) برگزار و کارگروهی تخصصی به عنوان ستاد اجرایی استان تشکیل شد که در اولین نشست این ستاد، پیشنهاد تدوین و تنظیم آیین نامه اجرایی مطرح و به تصویب رسید که بر اساس آن، آیین نامه تهیه و تنظیم شد.

وی ادامه داد: در راستای آشنایی و اگاهی بیشتر مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از مفاد این آیین نامه بر آن شدیم تا همایش توجیهی آئین نامه سوادآموزی را با حضور 60 نفر از مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری معین سوادآموزی استان در روز پنجشنبه "14 آذر" در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی صائب برگزار کنیم.

حجت الاسلام معتمدی افزود: در این همایش که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود، ضمن تبیین اهمیت فلسفه سواد آموزی، در خصوص مفاد آئین نامه توضیحات کامل ارائه می شود.

وی افزود: این آیین نامه در 3 فصل، 13 ماده، 24 بند و 11 تبصره به تصویب ستاد اجرایی استان و تایید روسای استانی نهادهای طرف تفاهم‌نامه رسید.

پایان پیام/

کد خبر 319749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha