فارس، میزبان گروه هیئت نظارت ستاد عالی کانون های مساجد کشور

خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از سفر هیئت نظارت ستاد عالی به این استان خبر داد و گفت: در این سفر 2 روزه مجموعه فعالیت های سال 92 این دبیرخانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

حجت الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: سفر این گروه با حضور محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش و با همراهی هادی فرهنگیان، سرپرست اداره کل حراست و محمدرضا فرقانی، مدیرکل پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور از امروز (13 آذر) آغاز می شود و تا فردا ادامه دارد.


وی با اشاره به اهداف این سفر گفت: فعالیت ها و برنامه های اجرا شده توسط این دبیرخانه در سال 92 برحسب شاخص ها و ملاک های ارزیابی تعیین شده از سوی ستاد عالی توسط این هیئت نظارت مورد بررسی قرار می گیرد.


حجت الاسلام نیازی با اشاره به برنامه های گروه هیئت نظارت ستاد عالی، اظهار داشت: دیدار با احمد همتی بوشهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نشست با پرسنل دبیرخانه کانون های مساجد استان از جمله برنامه های این سفر است.


سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان فارس خاطرنشان کرد: بازدید کانون های تخصصی، فعال، کتابخانه ها و کانون های مساجد نیز در فهرست برنامه های سفر هیئت قرار دارد.


پایان پیام/

کد خبر 319789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha