دانشجویان باید برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران آماده باشند

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین گفت: دانشجویان باید در همه حال برای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف آن آماده باشند. ‌

رضاکوچکی،‌ مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین به مناسبت فرارسیدن 16آذر روز دانشجو به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اراک گفت: وظیفه همه دانشجویان این است که نسبت به ارزش های دینی و فرهنگی از آگاهی محققانه ای برخوردار باشند.


وی افزود: قشر جوان و به خصوص دانشجویان باید از ارزش‌های دینی خود به نحو احسن آگاهی پیدا کنند و آن را به طور عملی در زندگیشان به کار بندند.


کوچکی با اشاره به اینکه دانشجویان نباید فریب توطئه ها و دسیسه های دشمن که جلوه به ظاهر خوب دارند را بخورند افزود: این قشر نباید به دشمن و فرقه های مختلف اجازه دهند که در دانشگاه ها خط ایجاد کرده و یا دام های خود را برای به انحراف کشیدن جوان ها پهن کنند.


وی با بیان اینکه 16 آذر سال 1332به طور قطع یکی از روزهای تأثیر‌گذار در حیات ملت ایران اسلامی است که باعث ایجاد نهضت عظیم انقلاب اسلامی شد، اظهار کرد: اکنون همه دانشجویان باید با الهام از شهدای 16آذر راه دینداری و استکبار‌ستیزی را بپیمایند.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین گفت: دانشجویان پیرو  مکتب امام(ره) باید احکام اسلامی را در دانشگاه زنده و پیاده کنند.
 

کوچکی ادامه داد: دانشجویان مدیران آینده کشور هستند که باید با بهره گیری از متون اسلامی و پیروی از راه بزرگان دینی محتوای دینی و فلسفی انقلاب و نظام را تولید کنند.


وی تصریح کرد: دانشجو باید در صحنه باشد، اطلاعاتش به روز و در برابر فتنه ها قوه تشخیص و تصمیم گیری داشته باشد.


پایان پیام/

کد خبر 319830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha