22و23دی جشنواره استانی فیلم بسیج در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیراجرایی سومین جشنواره سومین جشنواره فیلم استانی بسیج «اختران»آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را10دی عنوان کرد و گفت: 22و23دی جشنواره استانی فیلم بسیج «اختران»درمشهد برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حسن کمالیان، دبیراجرایی سومین جشنواره سومین جشنواره فیلم استانی بسیج با عنوان «اختران» در نشستی خبری پیرامون تشریح برگزاری جشنواره فیلم بسیج با عنوان اختران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نوجه به اینکه بسیج دارای بار فرهنگی معنوی است بنابراین محوری های آرمان های انقلاب اسلامی و هشت سال دئفاع مقدس بیشتر مورد توجه است.


وی به داوری آثار جشنواره اشاره کرد و گفت: داوری آثار در بخش های عمومی و ویژه متفاوت با یکدیگر نیستو همه آثار در یک سطح مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد.


کمالیان نمایش فیلم در بخش سینمایی را در حاشیه این جشنواره را از جمله برنامه های جنبی این جشنواره دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به مهاجرت قشر بسیاری از بسیجیان هنرمند از استان خراسان رضوی به دلیل کمبود امکانات از این هنرمندان برای حضور در جشنواره دعوت به عمل آمده است.


وی اذعان داشت:از دیدگاه سازمان بسیج هنرمندان همه اقشاری که در جبهه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند بسیجی هستند بنابراین حضور همه فعالان فرهنگی در این جشنواره بلا مانع است.


دبیراجرایی سومین جشنواره سومین جشنواره فیلم استانی بسیج افزود: حداکثر زمان فیلم ها در بخش داستانی و انیمیشن 30 دقیقه،مستند 5 تا 40دقیقه، نماهنگ 7 دقیقه باشد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 319845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha