نشست هم اندیش حوزه فرهنگ با شهرداری اراک

خبرگزاری شبستان:‌ نشست هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز(13آذر) با رئیس شورای اسلامی و شهردار اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این نشست خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین حوزه فرهنگ و شورای اسلامی شهر و شهرداری کلان شهر اراک در راستای اعتلای فرهنگ و ارتقاء فرهنگ شهروندی شد.

 

مصطفی مشایخی در ادامه گزارشی از فعالیت های موسسات فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون های آگهی و تبلیغاتی و دیگر صنوف تحت پوشش این اداره کل ارایه کرد و افزود: کانون های فرهنگی مساجد، موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی و کانون های آگهی و تبلیغات ظرفیت های تاثیرگذاری هستند که می توان با بهره مندی از آنان در جهت پیشرفت شهر گام برداشت.

 

مهندس عباسی، شهردار اراک نیز در این نشست گفت: شهرداری کلان شهر اراک برای فعالیت های فرهنگی، آمادگی همکاری با این اداره کل را دارد.

 

شایان ذکر است، در این نشست مقرر شد مباحث مهم فرهنگی هنری کلان شهر اراک در صحن علنی اولین جلسه شورای اسلامی شهر اراک که دوشنبه آینده برگزار می شود، توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی مطرح و تبادل نظر و تصمیم گیری شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 319862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha