یادواره شهدای نیروی دریایی در کرمان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواره شهدای نیروی دریایی با گرامیداشت 21 شهید این نیرو از استان کرمان با عنوان "دریادلان کویر" برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، "دریادلان کویر" گرامیداشت شهدای نیروی دریایی استان کرمان، شب گذشته(13 آذر) با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا در تالار خانه شهر کرمان برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این برنامه با استفاده از فرمایشی از معصوم مبنی بر اینکه اگر شهادت نبود، دین منهدم می شد، خاطر نشان کرد: اگر شهادت شهدای ما نبود، امروز این استقلال و امنیت را نداشتیم.

 

سردار محمد رضا حسنی سعدی با افزودن اینکه جای افتخار است که یک خلبان هواپیمای آمریکایی می گوید من مقاومت را از یک توپچی ناو ایرانی یاد گرفتم؛ تصریح کرد: ما وامدار و مدیون شهدا هستیم.


وی گفت: شهدایی چون گوهریز، قهرمانی، نگارستانی و ... این درس را به دشمن دادند و ما همه عزت، شرف، آزادی و استقلال خود را مرهون خون شهدا می دانیم.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری یادواره شهدای نیروی دریایی استان کرمان، آن را تجلیل بسیار کوچکی از خانواده این شهدا و نیز معرفی کوچکی از شهدای قهرمان این نیرو دانست.

 

وی گفت: فرمانده نیروی دریایی ارتش، برنامه هایی در راستای معرفی شهدای نیروی دریایی دارد و این وظیفه بر دوش همه ماست که شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را در قالب فیلم، یادواره و ..... به جامعه معرفی کنیم.
 

 

 

پایان پیام/

کد خبر 320101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha