زندگی قرآنی ترویج شود/پیام قرآن باید برای نسل جوان بازگو شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف قم گفت: برگزاری مسابقات قرآنی به منظور تشویق و ترغیب جوانان با مباحث قرآنی و آشنا شدن با پیام‌های قرآنی است که می‌تواند در زندگی آنها نفوذ کرده و زندگی قرآنی را ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام شوذب شیری پنجشنبه شب (14 آذر) در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن گفت: حفظ و تلاوت قرآن از اهمیت بسیاری برخوردار است و موجب می‌شود تا کتابی که از سوی خداوند برای ما نازل شده به درستی بررسی شود.


وی بیان داشت: باید قرآن در زندگی روز مره انسان‌ها جریان داشته باشد تا از مهجوریت خارج شده و به درستی در زندگی بشر پیاده شود.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تاکید کرد: قرآن سراسر پیام و نورانیت است که اگر دنبال شده و پیام‌های آن استخراج گردد اثرات بسیاری در جامعه خواهد داشت.
 

حجت‌الاسلام شیری افزود: برگزاری مسابقات قرآنی به منظور تشویق و ترغیب جوانان با مباحث قرآنی و آشنا شدن با پیام‌های قرآنی است که می‌تواند در زندگی آنها نفوذ کرده و زندگی قرآنی را ایجاد کند.
 

وی در ادامه با اشاره به وجود امامزادگان در قم گفت: وجود امامزادگان در سطح استان برکات بسیاری را به قم داده است و این استان را به یک استان مذهبی تبدیل کرده است.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: این بزرگواران علاوه بر اینکه به امام معصوم منتسب می‌شدند خودشان نیز با قرآن مأنوس بودند و به دستورات این کتاب آسمانی عمل می‌کردند.
 

حجت‌الاسلام شیری افزود: ما باید از این بزرگواران درس گرفته و زندگی قرآنی را برای خود دنبال کنیم تا راه سعادت را طی کرده و به مسیر اصلی برسیم.
پایان پیام/
 

کد خبر 320315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha