احداث بیمارستان 120 تختخوابی امام سجاد (ع) در کربلا

خبرگزاری شبستان: جانشین ستاد عتبات عالیات کشور از احداث بیمارستان 120 تختخوابی امام سجاد (ع) در کربلا با پیشرفت مطلوب 80 درصد به همت خیرین ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مسعود شوشتری، جانشین ستاد عتبات عالیات کشور شامگاه گذشته( 14 آذر) در مراسم معارفه رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، اظهار داشت: علاوه بر این مهم، طرح دارالضیافه در کربلا با 14 هزار متر مربع زیربنا و با کاربری‌های مختلف میهمانسرا و کلینیک پزشکی اجرا می شود.


وی با بیان اینکه در یک وعده غذایی سه هزار نفر می توانند در این مکان معنوی مورد اطعام قرار می‌گیرند، افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح‌های مختلفی و گوناگونی را در دست اجرا دارد که امید می رود با مشارکت خیرخواهانه مردم در استان‌های مختلف کشور بتوانیم در موعد مقرر همه این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.


شوشتری از رئیس جدید ستاد عتبات عالیات خواست تا با تشکیل هیئت امنا و همچنین جلب و جذب اعتماد مردم نسبت به جمع‌آوری کمک‌های بیشتر و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم همتی واقعی داشته باشد.


ایران اسلامی هزار میلیارد ریال برای بازسازی ‌عتبات عالیات هزینه کرده است


جانشین ستاد عتبات عالیات کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال‌های اخیر بیش از یک‌ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و بهسازی مکان‌های ارزشمند هزینه کرده است، ادامه داد: علاوه بر کمک‌های نقدی مردم اردبیل برای تکمیل پروژه بیمارستان امام سجاد (ع) در کربلا و توسعه صحن مطهر امام علی (ع) آهن، میلگرد و برخی از مصالح ساختمانی و همچنین خرید کمپرسی برای ستاد را متقبل شده‌اند.


این مقام مسئول طرح توسعه حرم حضرت علی (ع) به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های این ستاد را یادآور شد و تصریح کرد: حرم مطهر این امام بزرگوار بیش از 200 هزار متر مربع وسعت پیدا می‌کند که با اجرای این طرح که مقدمات آن شروع شده در دو فاز و در قالب 100 هزار متر مربع فضای زیارتی و 100 هزار متر مربع فضای غیر زیارتی هدف‌گذاری‌ شده است.


شوشتری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر مراحل مختلف گودبرداری و اجرای طرح توسعه حرم امام علی (ع) آغاز شده است و امیدواریم با کمک های خیرخواهانه مردم شریف ایران فضای زیارتی حرم امام اول شیعیان در سه طبقه احداث و به انجام برسد.


پایان پیام/

کد خبر 320325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha