برگزاری مراسم سالروز شهادت شهید دستغیب

خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت امنای مسجد عتیق شیراز از برگزاری مراسم سالروز شهادت شهید دستغیب به مدت 2 شب در این مسجد و با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید ابراهیم دستغیب، رئیس هیئت امنا و امام جماعت مسجد عتیق شیراز، امروز (16آذر) در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهید دستغیب، گفت: برای بزرگداشت این شهید، پنج کمیته تشکیل شده بود.


وی با اشاره به اینکه نمایشگاهی از آثار این شهید بزرگ برپا می شود، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهید آیت الله به مدت 2 شب از چهارشنبه بیستم آذر ماه همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار برگزار می شود.


نوه شهید دستغیب با تاکید بر اینکه سخنران شب اول این مراسم هنوز معلوم نیست، اضافه کرد: شب دوم که با برگزاری دعای کمیل همراه خواهد بود با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور به یاد آن شهید در مسجد جامع عتیق شیراز به عنوان سنگر مبارزاتی شهید دستغیب، بر پا می شود.


خاطر نشان می شود، شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب، امام جمعه فقید شیراز روز جمعه 20 آذر در حالی که با محافظین و جمعی از نزدیکان خود از منزل به صورت پیاده راهی محل مصلی شیراز، برای اقامه نماز جمعه بود، توسط یک زن از گروهک کوردل منافقین در یک حمله انتحاری به فیض عظمای شهادت نائل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 320733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha