معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور به یاسوج سفر می کند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و هنری ستادعالی مساجد کشور به منظور ارزیابی عملکرد دبیرخانه‌ کانون‌ های مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد به یاسوج مرکز استان سفر می کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌ های مساجد کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: سفرهای استانی هیئت بازرسی و نظارت ارزشیابی ستاد عالی کانون های مساجد کشور با حضور مدیران و کارشناسان مسئول ستاد عالی به منظور بازدید از فعالیت‌ های دبیرخانه ‌های استانی در سطح کشور انجام می ‌شود.


حجت الاسلام رضا قاسمی، افزود: به منظور ارزیابی فعالیت های صورت گرفته در دبیرخانه کانون های فرهنگی استان، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستادعالی مساجد کشور به همراه حسینعلی پور، مسئول دفتر قرآن و عترت معاون آموزش و پژوهش ستادعالی مساجد به یاسوج سفر می کنند.

 

وی اظهار داشت: بررسی نحوه فعالیت کانون‌ های تخصصی و فعال، ارزیابی عملکرد دبیرخانه و کانون‌ های استان در طول سال بر طبق مصوبات ستاد عالی کانون های مساجد کشور و شناسایی نقاط قوت و ضعف از جمله اهداف هیئت نظارت و بازرسی ستاد کانون های مساجد کشور است.

 

این مسئول فرهنگی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه وبویراحمد، دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نشست با خبرنگاران، برگزاری جلسه مشترک با همکاران دبیرخانه و خبرگزاری شبستان، نشست با کانون های تخصصی و بازدید از کانون های فعال را از برنامه های پیش بنی شده برای سفر هیئت بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های مساجد کشور به این استان عنوان کرد.


مسئول دبیرخانه کانون‌ های مساجد کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیئت بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های مساجد کشور روزهای سه شنبه 19آذر و چهارشنبه 20 آذر در یاسوج عملکرد دبیرخانه مساجد استان را در حوزه‌ های مختلف آموزشی، پژوهشی، مالی، اداری، خبرگزاری و کانون‌ های تخصصی ارزیابی می کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 320739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha