کمک بلاعوض رئیس سازمان بهزیستی کشور به 7 مرکز توانبخشی خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از کمک بلاعوض رئیس سازمان بهزیستی کشور به 7 مرکز توانبخشی استان خبر داد و گفت: مبلغ این کمک ها بین10تا 25 میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدحسن اکبری مطلق، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، دیروز عصر (16آذر) در گردهمایی معلولان استان اظهار داشت: نهضت تامین مسکن معلولین از سه سال گذشته در کشور آغاز شده است.


وی با بیان اینکه سهم تامین مسکن معلولین خراسان جنوبی یک هزار و 909 واحد بوده است، افزود: این تعداد واحد یا تحویل شده و یا در شرف تحویل است و تا پایان سال جاری و حداکثر تا فصل پاییز سال آینده تحویل می شود.


وی ایجاد اشتغال برای مددجویان را از دیگر رسالت های بهزیستی برشمرد و گفت: این امر از طریق خود اشتغالی، مشاغل خانگی و یا بیمه خویش فرما یا کارآفرینی تحقق یافته است.


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از ایجاد 2 هزار و500 شغل برای مددجویان بهزیستی استان خبر داد و گفت: تمامی خدمات بهزیستی در راستای توانمندسازی جامعه هدف انجام می شود.


اکبری مطلق از پیشرفت 35 درصدی پروژه آب درمانی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.


وی گسترش و توسعه شبکه اورژانس اجتماعی را از دیگر برنامه های بهزیستی دانست و گفت: به زودی 4 دستگاه اورژانس اجتماعی به شبکه استان اضافه می شود و شهرستان های برخوردار از این شبکه به 9 شهرستان ارتقاء می یابد.


پایان پیام/

کد خبر 320837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha