کمک 40 میلیون ریالی یک حامی به ایتام گلستان

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: یک حامی مبلغ 40 میلیون ریال برای کمک به ایتام این استان اهداء کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، ربیع الله وفایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: قرآن کریم و پیشوایان معصوم(ع) امر سرپرستی کودکان یتیم را از بهترین و پسندیده ترین امور به حساب می آورند و مؤمنان را در این راستا راهنمایی و تشویق می کنندرتا در جامعه یتیمی آواره نماند و در پناه مؤمنان نیازهای آن ها برطرف شود.


وی با اشاره به اینکه تلاش های بسیاری برای اشاعه فرهنگ یتیم نوازی در جامعه انجام شده، افزود: به همین جهت امروز شاهد کمک های خوب خیرین و حامیان برای کمک به ایتام هستیم و چندی پیش یک حامی ایتام مبلغ 40 میلیون ریال برای کمک به 40 یتیم تحت حمایت این نهاد اهداء کرد.


وفایی با تقدیر از همه کسانی که به ایتام این نهاد توجه دارند، تصریح کرد: محروم بودن از نعمت پدر یک مسئله ای است که در جامعه وجود دارد و باید با محبت و تفقد به این قشر از جامعه به آنها کمک کنیم که فرصتی برای بهتر زندگی کردن بدست آورند و یقینا این کار خیر دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت.


پایان پیام/

 

کد خبر 321220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha